Whole task – Merrilli taksonoomia

Rühmatöö luua õpisüsteem/ e-kursus

sihtgrupp 3. aste

Whole task: “Uurimistöö vormistamine”

Õpilane peab suutma vormistuslikult ära parandada ühe anonüümse loovtöö, mis on halvasti koostatud.

Individuaalsed kontekstist väljas ülesanded

  1. Lauliku koostamine Wordis (tiitelleht, teskti kopeerimine, vaba vormistamine)
  2. Kokaraamat, kindla juhendi järgi grupitööna raamatu koostamine (sisukord, kirjastiilid, illustratsioonid)
  3. Meediakajastused teemal Greta Thurnberg, mis on tsitaat, mis on refereering, kes ütles seda? (leia allikas, leia autor, erista kas on tsitaat või refereering)
  4. Tabeli koostamine oma lemmik suunamudijatest Youtube’s, kellel on rohkem jälgijaid (andmete kogumine ja rühmitamine tabelisse)
  5. Graafik andmete muutumise kajastamine ajas, milline Youtuber sai rohkem juurde subrcribereid? Millist diagrammi või graafikut kasutada?
  6. Esitlus, minu unistuste reis (fotod, eelarve, jutt, viitamine, kujundus)

Vaja veel mõelda

Kuidas toimub õppimine ja hindamine? Kus asuvad individuaalsete ülesannete kirjeldused? Milline keskkond, nagu Padlet? Like nupp ja õpilased saavad üksteise töid hinnata? Kuidas õpilane leiab need, kas on vaja õpetaja abi? Kas õpilane loob oma arengumapi?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga